Küçük İşletmeler için SEO İpuçları

google-keyword-tool

Anahtar Kelime İmkanlarını Genişletme

Birçoğunuz genel anahtar kelimelerinde veya ürünleriniz ile alakalı farklı kelimeler aratıldığını düşünümüyor olabilirsiniz, ancak en etkili listeyi oluştururken yaratıcı olmanız gerekir. Yalnızca birkaç cümle aklınıza gelebilir, ancak sunmanız gereken ürünleri ve hizmetleri arayan binlerce başka kullanıcının olduğunu ve başkalarında farklı arama terimlerini kullandığını unutmayın. Göz önüne alınması gereken bazı fikirler şunlardır:

imagegraph

Sayfalar Arası Bağlantılar

Web siteniz muhtemelen birden çok sayfaya sahip ve kullanıcıların kolayca sayfalar arası gezinmesi çok önemlidir. Web’de gezinen birinin ortalama dikkat süresi sekiz saniye. Bu nedenle, sitenizde gezinmek için birkaç saniye bile olsa beklemek durumunda kalırsa potansiyel işinizi kaybedebilirsiniz.Sayfalar arası bağlantılar için mutlaka vakit ayırın.

Anahtar Kelimelerinizi ve İçeriğinizi Güncelleyin

İşletmenizin hizmet verdiği sektörde yenilikleri takip edin ve buna göre içeriğinizi yenileyin. Yeni anahtar kelimeleri ile aranma sonuçlarında görünürlüğüzü artırın.

seo-how-does-it-work

Sürekli Öğrenme

SEO işlemleri mevcut eğilimlere ve algoritmalara dayanmaktadır. Arama motorlarının gelecekte nasıl işleyeceğini söylemek imkansızdır, bu nedenle SEO strateji konusunda güncel kalmak ve işletmenizi artan rekabete ayak uydurabilmesini için sürekli öğrenme içerisinde olmanız şart.

Share Button

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*